Moln

Hej bloggen. Förlåt att jag åsidosatt dig ett par dagar. Jag har nämligen levt lite som på moln. I fredags satt jag utomhus och pluggade ett par timmar. Solen lyste och det var verkligen vår i luften. Våren är favoritårstiden, utan tvekan.

DCIM104GOPRO

Jag passade även på att agera svärmorsdröm, och med P3 i hörlurarna dansade jag omkring med dammsugaren.

DCIM104GOPRO

Och som om det inte kunde bli bättre så trillade min Y in genom dörren under eftermiddagen. Vi hade en trevlig kväll tillsammans, åt tillsammans med familjen och sedan gick vi en lång (med betoning på lång) promenad genom Aldtstadt.

Morgonen därpå var det pannkakor som gällde – med mörk choklad.

DCIM104GOPRO

Plugg under dagen och sedan Pizza-Sportshau(summering av fotbollsveckan…jättemegaroligt för en fotbollsfantast som mig)-GlassOchHallon-Film-kväll tillsammans med en vän.

DCIM104GOPRO

Sov länge i morse och har pluggat en del under dagen. Känns bra!

Imorgon ska jag köpa schampo och balsam och flytta till Mainz. Berättar mer imorgon om mina planer!

Leave a Reply

